Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.11.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. WItam. Mam zatrudnionego w gratyfikancie ucznia. Wypłata naliczona poprawnie, problem polega na tym, że po wygenerowaniu deklaracji ZUS powstają różnice w składkach ubezpeczenia zdrowotnego. Na tej deklaracji są podane jakieś wartosci, chociaż ich tam nie powinno być - nie ma ich na wypłacie. Problem pojawił sie po aktualizacji...
    1 punkt
  2. Tak, w Administracja -> Parametry -> Parametry Subiekta -> zakładka Inne proszę wyłączyć opcję "Naliczaj VAT na podstawie faktur wewnętrznych". EDIT: Dodam, że warto wtedy zaprzyjaźnić się ze znacznikiem "Wartości inne niż wyliczone" na fakturze zakupu - żeby rozrachunek tworzyć na kwotę netto.
    1 punkt
  3. Nie ma konieczności składania sugestii zarówno przez forum, jak i z programu. Otrzymaliśmy zgłoszenie i analizujemy temat.
    1 punkt
  4. Trigger, o którym wspomniałem mógłby wyglądać np. tak: CREATE TRIGGER TransactionAutoMail ON tr__Transaction AFTER INSERT AS BEGIN SET NOCOUNT ON; update tr__Transaction SET tr_AutoMailDisabled = 1 WHERE tr_CheckoutFormId <> '' AND tr_Id IN (SELECT tr_ID FROM inserted) END Polecenie to tworzy trigger w bazie danych, który jest uruchamiany przy dodawaniu nowej transakcji. Jeśli transakcja ta nie posiada identyfikatora zamówienia Allegro (czyli jest dodana np ręcznie, lub przez import ZK) to zostanie w niej zaznaczony znacznik wyłączający wysyłania maila. Problem jest tylko taki, że nie zadziała to dla zdarzenia nowej transakcji, bo mail jest generowany przed zapisem transakcji w bazie, zaś mechanizm działa dopiero w trakcie zapisu danych do bazy. Ale kolejne maile, np z informacją o paczkach nie będą już wysyłane, bo znacznik będzie zaznaczony a paczka dziedziczy ustawienia tego znacznika po transakcji. Trzeba również pamiętać, aby po aktualizacji bazy danych do nowej wersji programu, ponownie dodać ten trigger, gdyż Sello usunie go przy aktualizacji jako nieznany obiekt. W razie problemów, można ten trigger usunąć z bazy poniższym poleceniem: DROP TRIGGER TransactionAutoMail Zalecam przed dokonaniem zmian zrobić kopię zapasową bazy. Polecenia można wykonać np w programie serwisowym.
    1 punkt
  5. Dziękuję bardzo za odpowiedź!
    1 punkt
  6. To znany problem, ma zostać poprawiony w najbliższym HF1.
    1 punkt
  7. Chodzi mi o asortyment firmy (towary). Jest to skład budowlany, w którego magazynie jest obecnie 6 tysięcy różnych towarów. Firma chce sprzedać wszystko do nowo utworzonej Spółki.
    1 punkt
  8. Ja proponowałem arkusz kalkulacyjny. Przy braku oczekiwanej funkcjonalności w programie rozwiązania są standardowe - należy skorzystać z możliwych, zaproponowanych obejść (arkusz kalkulacyjny, dodatkowe zestawienie SQL) lub poczekać na ewentualną rozbudowę programu.
    1 punkt
  9. Oczywiście, służy do tego funkcjonalność o nazwie "Szpieg": https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2936,co-to-jest-szpieg-i-do-czego-sluzy-w-programach-z-linii-insert-gt.html
    1 punkt
  10. Zachęcam do poznania podstaw obsługi programu przed rozpoczęciem pracy, tematy pomocy opisujące wspomniane zagadnenia: Konfiguracja listy i ustawianie widoczności pól: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1579%2Ckonfiguracja-listy-i-ustawianie-widocznosci-pol-w-insert-gt.html Jak skopiować listę z programu z linii InsERT GT: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3433,jak-skopiowac-liste-z-programu-z-linii-insert-gt.html Proszę tylko nie mylić kolumn na liście towarów i usług z polami towaru - nie wszystkie informacje o towarze są prezentowane na liście. No nie, przecież to nie jest informacja powiązana bezpośrednio z kartoteką towaru tylko z pozycją dokumentu, na dokumencie stawka VAT może być zmieniona na dowolną, a zakupów mogło być wiele. Należy prześledzić zakupy tego towaru, o ile stawka VAT może nie być pokazana jawnie to można ją określić poprzez wyliczenie różnicy między ceną/wartością netto a brutto.
    1 punkt
  11. Da się zrobić takie zestawienie. A w podglądzie zamówień da się takie zamówienia odnaleźć. Wystarczy ustawić filtr na zamówienia zrealizowane całkowicie i posortować np. wg kolumny dokument powiązany Zrealizowane bez dokumentu będą miały to pole puste. W to nie wierzę.
    1 punkt
  12. Wybierz zakładkę wzorce wydruków z modułu administracja i wtedy zrób tak jak wyżej było pisane, Operacje - > Aktualizuj standardowe wzorce .
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...