Adam Michniewski 3 Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Od kilku dni walczymy z ustawieniami. Przesiedliśmy się na Subiekt Nexo Pro z zamierzchłego systemu Księgowego. Były zachwyty ale niestety nadal mamy wiele nierozwiązanych scenariuszy, lub brakujących funkcji, które były w starym systemie jak Blokada Klienta. Blokada Klienta - dział windykacji potrzebuje takiej opcji aby móc zablokować Klienta, ponieważ nie spłaca zobowiązań etc. Zgodnie ze scenariuszem podanym w pomocy, można to zrobić za pomocą limitu Kredytu Kupieckiego:https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2119%2Csubiekt-nexo-jak-zablokowac-mozliwosc-wystawiania-dokumentow-dla-kontrahenta-ktory-nie-zaplacil-za-poprzednie-faktury.html Program Subiekt nexo umożliwia zablokowanie użytkownikowi możliwości wystawiania dokumentów na kredyt kupiecki dla kontrahenta, który nie zapłacił za poprzednie faktury. Ale... to dotyczy tylko i wyłącznie... dokumentu sprzedaży. Czyli podstawowa funkcja systemu - nie działa. Nie da się zablokować Klienta, da się zablokować wystawienie dla niego faktury lub paragonu. Nadal można wystawić dla niego ZK, WZ etc. czyli uczynić rezerwację stanów magazynowych, wydania towaru etc. W firmie w której scenariusz działań jest taki > Handlowiec ZK > Handlowiec / Magazyn WZ > dostarczenie osobiste do klienta, po odbiorze przez niego towaru wystawienie FS. Takie opcje jak w pomocy technicznej nie dadzą rezultatu. W pomocy jest napisane że powyższe limity Kredytu Kupieckiego można wykorzystać w konfiguracji poprzez odznaczenie opcji zapisu ale tylko dokumentów sprzedaży: Zapisu dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu liczby niespłaconych dokumentów W takim wypadku na ZK i WZ, będziemy mieli info na pomarańczowo że Klient ma zadłużenie ale nadal możemy zapisać dokument / wydrukować go / dokument zdejme / zarezerwuje stany magazynowe asortymentu. Znalazłem nawet wątek jak ktoś z Insert wypowiada się iż taka opcja w innych dokumentach niż sprzedaży nie jest brana pod uwagę.Naprawdę? Naprawdę wybraliśmy złe oprogramowanie, które nie ma podstawowej opcji blokowania nierzetelnego Klienta ? Proszę wyprowadzić mnie z błędu. Będę wdzięczny za pomoc. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Zapisaliśmy sugestię i będziemy starali się wprowadzić w jednej z przyszłych wersji całkowitą blokadę sprzedaży po przekroczeniu limitu kredytu kupieckiego. Link to postu
Adam Michniewski 3 Napisano 29 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Sprzedaży ? Tu raczej chodzi o ogólną "obsługę" Klienta. Czyli brak możliwości zapisu ZD, WZ etc. 1. Czy podobnie Pan to rozumie? 2. Kiedy możemy się spodziewać tego rozwiązania ? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 30 Października 2020 Udostępnij Napisano 30 Października 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Tak, blokada docelowo ma obejmować wszystkie dokumenty tj. ZK, WZ, ZI itp. Daty realizacji na ten moment jeszcze nie określono. Link to postu
Marek . 1 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Podpinam się pod temat, bo też czekamy na tę funkcjonalność. Same ostrzeżenia są nie wystarczające. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Pisałem już o tym wcześniej w innym temacie. Insert nie bardzo chce zrozumieć, że to powinno wyglądać inaczej Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 338 Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dnia 2.11.2020 o 12:05, Marcin Gryska napisał: Insert nie bardzo chce zrozumieć, że to powinno wyglądać inaczej Wydaje mi się, że InsERT doskonale rozumie jak powinno to wyglądać, o czym świadczą powyższe wypowiedzi Pana Przemka. 1 Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 10 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dnia 4.11.2020 o 23:58, Jacek Izydorczyk napisał: Wydaje mi się, że InsERT doskonale rozumie jak powinno to wyglądać, o czym świadczą powyższe wypowiedzi Pana Przemka. No ja nie wiem. Jakieś dwa lata temu poruszałem ten temat. 1 Link to postu
IRENEUSZ RAWICKI 0 Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro minęło dwa lata i INSERT nie zatrybił o co chodzi,widocznie jest niereformowalny. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2023 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dzień dobry, temat jest zapisany na nieokreślony termin i obecnie nie ma w planach podjęcia go w tym roku. Link to postu
IRENEUSZ RAWICKI 0 Napisano 26 Października 2023 Udostępnij Napisano 26 Października 2023 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro minęły trzy lata i INSERT nie zatrybił o co chodzi,widocznie jest niereformowalny.mają to głęboko gdzieś BARDZO ISTOTNE sugestie klientów,w innych programach jest to standartem. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 27 Października 2023 Udostępnij Napisano 27 Października 2023 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dzień dobry, termin realizacji zgłoszenia nadal nie został określony. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 338 Napisano 27 Października 2023 Udostępnij Napisano 27 Października 2023 w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dodam na marginesie, że taką blokadę powinno udać zrealizować się z wykorzystaniem sfery zdarzeniowej dostępnej w laboratorium. Link to postu
Krzysztof Brünn 0 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro ponawiam wątek, mam ten sam problem SOBIEKT NEXO PRO od 1 stycznia 2024 w starym GT-ku nie było z tym problemu . Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dzień dobry, poprzednia odpowiedź jest nadal aktualna. Link to postu
Krzysztof Brünn 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro czyli jak to zrobić , tak krok po kroku ? Link to postu
Krzysztof Brünn 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro zrealizować się z wykorzystaniem sfery zdarzeniowej dostępnej w laboratorium. - dla mnie to jakiś kosmos. w GT-ku odznaczałem dwie opcje i gotowe. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Sfera zdarzeniowa została opisana w wątku: Jeżeli wykorzystanie udostępnionych mechanizmów sprawia trudności, zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem. Listę punktów serwisowych można znaleźć tutaj. Link to postu
IRENEUSZ RAWICKI 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro termin realizacji zgłoszenia nadal nie został określony nadal insert ma wywalone na potrzeby klientów nadal uważam,że wybraliśmy złe oprogramowanie, które nie ma podstawowej opcji blokowania nierzetelnego Klienta patrząc z perspektywy roku używania programu i patrząc na tego gniota ,dzisiaj nie kupiłbym tego chłamu. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro Dzień dobry, zgodnie z regulaminem forum proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Zaznaczę również, że firma InsERT umożliwia wykorzystanie wersji demo programów w celu bezpłatnego przetestowania ich możliwości przed dokonaniem zakupu. Co więcej, oczekiwany efekt da się osiągnąć przy pomocy wcześniej wymienionych funkcjonalności. Link to postu
Krzysztof Brünn 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro witam, rozumiem, że wersja demo jest do przetestowania przed zakupem co uczyniłem, ale nie przyszło mi do głowy sprawdzania funkcji, które były dostępne w poprzednich wersjach. Z góry założyłem, że one tam są plus jakieś nowe mi nieznane i do tego służy wersja demo. Rozwiązanie które Pan proponuję jest dla typowego użytkownika programu czystą magią, szybciej przeprowadziłbym operację na sercu i chyba efekt byłby lepszy niż propozycja oferowana przez INSERT. Nie zmienia to faktu, że kupiłem program, który muszę we własnym zakresie ulepszać do funkcji, które już posiadałem a są one koniecznie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biznesu. ps. jako już były użytkownik gte-ka, nexo to przerost formy nad treścią tysiące ustawień i możliwości, które tylko mieszają w głowie a nie posiadają podstawowych ustawień, które już funkcjonowały . Tak naprawdę zastanawiam się dla kogo jest ten program : dla użytkownika, dla programisty czy dla serwisanta ? Link to postu
Michał Szymoniak 27 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro ustawic kontrahenta jako nieaktywny i po problemie Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro W programie można także wykorzystać pola dostępne w kartotece klienta oraz uprawnienia użytkowników: 1. W kartotece klienta, na zakładce Płatności można ustalić limity dotyczące kredytu kupieckiego. 2. Użytkownikom w programie można odebrać następujące uprawnienia: Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczonym limitem kredytu kupieckiego przez klienta; Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczoną liczbą dni spóźnienia; Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczoną liczbą niespłaconych dokumentów; Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczonym maksymalnym terminem płatności dla kontrahenta; oraz Zapis dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu limitu kredytu kupieckiego przez klienta; Zapis dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu liczby dni spóźnienia; Zapis dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu liczby niespłaconych dokumentów; Zapis dokumentu sprzedaży z przekroczonym maksymalnym terminem płatności dla kontrahenta. Uprawnienia dotyczące dokumentów sprzedaży wpływają również na dokumenty WZ. Link to postu
Krzysztof Brünn 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro tak, wszystko pienie tylko kolejność jest taka: 1. klient nie płaci, ma zablokowaną możliwość wystawiania faktur - super 2.klient przychodzi bierze wz bez problemu - targania 3.ja jestem zmuszony go odblokować i wystawić koleją fakturę na przelew /zmusza mnie do tego ustawa/ - tragedia 4.klient nie płaci za koleją fakturę - tragedia 5.klient bierze koleją wz - tragedia. u nas firmie wystawiamy średnio do 200-tu wz /4 sprzedawców/ dziennie nie jesteśmy w stanie tego kontrolować bez systemowego nadzoru. Link to postu
Andrzej Kubik 1 099 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro 23 minuty temu, Krzysztof Brünn napisał: 2.klient przychodzi bierze wz bez problemu - targania Hmm... U mnie nie bierze: Weźmie bez problemu jeśli na WZ ceny są zerowe, ale to już raczej sabotaż ze strony personelu 1 Link to postu
Polecane posty