Skocz do zawartości

Blokada Klienta - brak podstawowej opcji w systemie Subiekt Nexo Pro

Polecane posty

Od kilku dni walczymy z ustawieniami. Przesiedliśmy się na Subiekt Nexo Pro z zamierzchłego systemu Księgowego.
Były zachwyty ale niestety nadal mamy wiele nierozwiązanych scenariuszy, lub brakujących funkcji, które były w starym systemie jak Blokada Klienta.
 
Blokada Klienta - dział windykacji potrzebuje takiej opcji aby móc zablokować Klienta, ponieważ nie spłaca zobowiązań etc.
Program Subiekt nexo umożliwia zablokowanie użytkownikowi możliwości wystawiania dokumentów na kredyt kupiecki dla kontrahenta, który nie zapłacił za poprzednie faktury.
Ale... to dotyczy tylko i wyłącznie... dokumentu sprzedaży. Czyli podstawowa funkcja systemu - nie działa.
Nie da się zablokować Klienta, da się zablokować wystawienie dla niego faktury lub paragonu. Nadal można wystawić dla niego ZK, WZ etc. czyli uczynić rezerwację stanów magazynowych, wydania towaru etc. W firmie w której scenariusz działań jest taki > Handlowiec ZK > Handlowiec / Magazyn WZ > dostarczenie osobiste do klienta, po odbiorze przez niego towaru wystawienie FS. Takie opcje jak w pomocy technicznej nie dadzą rezultatu.
 
W pomocy jest napisane że powyższe limity Kredytu Kupieckiego można wykorzystać w konfiguracji poprzez odznaczenie opcji zapisu ale tylko dokumentów sprzedaży:
Zapisu dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu liczby niespłaconych dokumentów
W takim wypadku na ZK i WZ, będziemy mieli info na pomarańczowo że Klient ma zadłużenie ale nadal możemy zapisać dokument / wydrukować go / dokument zdejme / zarezerwuje stany magazynowe asortymentu.
         
Znalazłem nawet wątek jak ktoś z Insert wypowiada się iż taka opcja w innych dokumentach niż sprzedaży nie jest brana pod uwagę.
Naprawdę? Naprawdę wybraliśmy złe oprogramowanie, które nie ma podstawowej opcji blokowania nierzetelnego Klienta ?

Proszę wyprowadzić mnie z błędu. Będę wdzięczny za pomoc.
Link to postu
  • 2 lata później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

termin realizacji zgłoszenia nadal nie został określony

nadal insert ma wywalone na potrzeby klientów

nadal uważam,że

wybraliśmy złe oprogramowanie, które nie ma podstawowej opcji blokowania nierzetelnego Klienta

patrząc z perspektywy roku używania programu i patrząc na tego gniota ,dzisiaj nie kupiłbym tego chłamu.
 

Link to postu

Dzień dobry,

zgodnie z regulaminem forum proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. 

Zaznaczę również, że firma InsERT umożliwia wykorzystanie wersji demo programów w celu bezpłatnego przetestowania ich możliwości przed dokonaniem zakupu.

Co więcej, oczekiwany efekt da się osiągnąć przy pomocy wcześniej wymienionych funkcjonalności.

Link to postu

witam,

rozumiem, że wersja demo jest do przetestowania przed zakupem co uczyniłem, ale nie przyszło mi do głowy sprawdzania funkcji, które były dostępne w poprzednich wersjach. Z góry założyłem, że one tam są plus jakieś nowe mi nieznane i do tego służy wersja demo.

Rozwiązanie które Pan proponuję jest dla typowego użytkownika programu czystą magią, szybciej przeprowadziłbym operację na sercu i chyba efekt byłby lepszy niż propozycja oferowana przez INSERT. 

Nie zmienia to faktu, że kupiłem program, który muszę we własnym zakresie ulepszać do funkcji, które już posiadałem a są one koniecznie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biznesu.

 

ps. jako już były użytkownik gte-ka, nexo to przerost formy nad treścią tysiące ustawień i możliwości, które tylko mieszają w głowie a nie posiadają podstawowych ustawień, które już funkcjonowały .

Tak naprawdę zastanawiam się dla kogo jest ten program : dla użytkownika, dla programisty czy dla serwisanta ?

 

Link to postu

W programie można także wykorzystać pola dostępne w kartotece klienta oraz uprawnienia użytkowników:

1. W kartotece klienta, na zakładce Płatności można ustalić limity dotyczące kredytu kupieckiego.

2. Użytkownikom w programie można odebrać następujące uprawnienia:

  • Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczonym limitem kredytu kupieckiego przez klienta;
  • Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczoną liczbą dni spóźnienia;
  • Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczoną liczbą niespłaconych dokumentów;
  • Zapis zamówienia od klienta/faktury pro forma z przekroczonym maksymalnym terminem płatności dla kontrahenta;

oraz

  • Zapis dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu limitu kredytu kupieckiego przez klienta;
  • Zapis dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu liczby dni spóźnienia;
  • Zapis dokumentu sprzedaży przy przekroczeniu liczby niespłaconych dokumentów;
  • Zapis dokumentu sprzedaży z przekroczonym maksymalnym terminem płatności dla kontrahenta.

Uprawnienia dotyczące dokumentów sprzedaży wpływają również na dokumenty WZ.

Link to postu

tak, wszystko pienie tylko kolejność jest taka:

1. klient nie płaci, ma zablokowaną możliwość wystawiania faktur - super

2.klient przychodzi bierze wz bez problemu - targania

3.ja jestem zmuszony go odblokować i wystawić koleją fakturę na przelew /zmusza mnie do tego ustawa/ - tragedia

4.klient nie płaci za koleją fakturę - tragedia

5.klient bierze koleją wz - tragedia.

 

u nas firmie wystawiamy średnio do 200-tu wz /4 sprzedawców/ dziennie nie jesteśmy w stanie tego kontrolować bez systemowego nadzoru.

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...