Skocz do zawartości

Uwaga! Zmiany w aukcjach 04.06.2009, łatka Sello 1.3.6

Polecane posty

Zgadzam się, że sporo winy leży po stronie allegro. Jednakże prawda jest jedna - sello za które zapłaciliśmy nie działa  i ponosimy z tego względu straty. Dodatkowo ostateczny poniedziałkowy termin dawno minął i nie ma informacji na temat nowego.

 

W takiej sytuacji powinniśmy być codziennie informowani na temat zaawansowania prac nad nowym patchem, o problemach, o rozwiązaniach oraz o prognozie czasu ukończenia prac!(poinformowanie to zaledwie 5 min pracy)

 

TEGO WŁAŚNIE W TYM POŚCIE ŻĄDAM OD FIRMY INSERT

 

Nie chce mi się dziś wystawiać 300 aukcji ręcznie jeżeli sello ma jutro być sprawne. I odwrotnie nie chcę czekać kiedy może się okazać, że sello będzie za 2 tyg. Po prostu nie wiem nic.

 

Brak bieżących informacji to poprostu olewanie klienta - tej cieżkiej winy insert na allegro nie może zrzucić.

Link to postu

Mój wczorajszy dzień roboczy skończył się dzisiaj po północy, ale za to wystawiłem wszystko "sposobem". Najpierw z sello z opcją "koszt wysyłki pokrywa sprzedający' , potem z poziomu allegro pozmieniałem wysyłkę i... NIECHAJ SIĘ SPRZEDAJE!

 

Po wczorajszych 10 godzinach przed kompem życzę także wytrwałości insertowym programistom! Ciekawe czy doczekamy się czasu, gdy allegro we właściwy sposób powprowadza zmiany... nie zaskakując wszystkich wokoło i samych siebie ;)  ?

Link to postu

To jest bardzo ciekawa sytuacja, Allegro twierdzi że wszystko jest ok. i odsyłają do producenta programu, a tutaj za winnego uważa się Allegro... Wszystko by było dobrze jak bym sprzedawał pietruszkę na dwóch aukcjach i było by to darmowe. Ale płacimy potężne pieniądze Allegro i Insertowi. Powinniśmy założyć związki, jeżeli  kilka tysięcy użytkowników wstrzymało by płatności, zmusiło do pokrycia strat to problem pewnie sam by się rozwiązał, były by negocjacje itp. Dwa razy zastanowiono by się nad dokonaniem zmiany w taki sposób żeby klient nie tracił i był zadowolony, bo o to tutaj chodzi, pozdrawiam

Link to postu

To jest bardzo ciekawa sytuacja, Allegro twierdzi że wszystko jest ok. i odsyłają do producenta programu, a tutaj za winnego uważa się Allegro... Wszystko by było dobrze jak bym sprzedawał pietruszkę na dwóch aukcjach i było by to darmowe. Ale płacimy potężne pieniądze Allegro i Insertowi. Powinniśmy założyć związki, jeżeli  kilka tysięcy użytkowników wstrzymało by płatności, zmusiło do pokrycia strat to problem pewnie sam by się rozwiązał, były by negocjacje itp. Dwa razy zastanowiono by się nad dokonaniem zmiany w taki sposób żeby klient nie tracił i był zadowolony, bo o to tutaj chodzi, pozdrawiam

 

To może wstrzymajmy płatności dla Allegro, i zobaczymy co się stanie  ;D

Link to postu

No tak, ale kilku tysięcy użytkowników? Tutaj potrzebna jest SOLIDARNOŚĆ, bo w pojedynkę możemy nawyzywać, pisać, przeklinać i tak nic nie zdziałamy.

 

To nawet może być ciekawe zablokowanie tysięcy kont, brak wpływów... A tu reklamy, brak towarów bijących się o klienta...

No nie wiem,

 

PS. I tak wytoczę im swoją wojnę bo nie są obiektywni. Tylko potrzebuje doby 48h, pozdrawiam

Link to postu

Ludzie !! Nie idzie słuchać już tego Waszego płakania ! Po ile razy się jeszcze będziecie napinać w tym temacie? Czy Sello w umowie licencyjnej gwarntuje Wam 100% prawidłowe działanie? Zapewne NIE jak żaden inny program zresztą. Jak Ci się auto zepsuje (W dodatku z winy dziury w drodze) to też tak płaczesz na forum mechanika? Czy może poszukujesz zastępczego środka transportu lub wsiadasz w autobus?

Jak Wam te kilka dni robi taką wielką różnice to wystaw sobie aukcje RĘCZNIE. To chyba da się zrobić? A jak tracisz grubą kasę przez te pare dni to poprostu zgłoś się do pierwszej lepszej firmy informatycznej z brzegu i zapewne napisze Ci taką aplikację (ba 10 razy lepszą) na zamówienie i w dodatku za odpowiednią opłatą obejmie 24 godzinnym serwisem. Będziesz wtedy mógł taką firmę podać do sądu , zlinczować , opluć, zmieszać z błotem jak nie wywiąże się z pisemnej UMOWY. Tymczasem proponuje wesprzeć dobrym słowem programistów i cierpliwie czekać.

Inna sprawa to licze na to , że w Insercie nad rozwiązaniem pracuje nie tylko B, a większy zasób ludzki.

 

Sorry za mój ton, ale czasem mi nerwy puszczają w takich sytuacjach.

 

Link to postu

i widze że dalej lipa, mam prawie 120 aukcji do wystawienia i nie bardzo mi sie chce robic to recznie ;/...czekam i czekam od piatku..jak do jutra południa nie bedzie to bede zmuszony wystawić recznie, czego naprawde wolalbym uniknac..

 

co do walki z allegro to walka z wiatrakami...nie zaplacisz to cie zablokuja i tyle..ehh...

Link to postu

Witam ponownie. Nie wiem po czyjej stronie jet tak na prawde problem ale wiem cos na temat Inserta. Jest takie powiedzonko,że jak zabłyśniesz na początek to cały czas będziesz szanowany. Niestety działa to też w drugą stronę i może jest tak z insertem ponieważ ja mam bardzo złe doświadczenia które mogą sugerować ten problem który własnie powstał. "Bawię" się od 18 lat kasami do sklepów oraz ich oprogramowaniem, jak wspominałem bawiłem się tez CDN XL. W kasach sprawa wyglądała następująco,że z Sharpem Insert bawił się chyba 1.5roku aby zaczęły te kasy działać. Co 2 tygodnie wychodziły kolejne wersje które naprawiały coś ale często też coś innego zaczynało źle działać.

 

Sprawa z kasami przypomina mi zabawę z Allegro z tym ,że aktualnie można winę zwalić na Allegro a w kasach się nie dało ponieważ oprogramowanie było stałe i niezmienne a mimo to były takie problemy.

A może insert czeka aż Allegro się "ustatkuje" ze zmianami i wtedy zaczną działać z sello?

 

Link to postu

zgadzam sie z mac, jednak czas to pieniadz - w szczegolnosci nasz, tam gdzie sa pieniadze tam nie ma dobrego slowa ani wybaczania, takie jest zycie - jestem jak najbardziej z Insertem - czekam na łatke, w moich oczach nawet taka awaria ich softu nie dyskryminuje bo jest naprawde dobry, co prawda trzeba sie czasem podenerwowac ale czymze byloby zycie bez nerwów :))

Link to postu

co do walki z allegro to walka z wiatrakami...nie zaplacisz to cie zablokuja i tyle..ehh...

 

aby nie nawiązywać do bezradności sello :), na allegro jestem od 2002r. i można by napisać książkę o problemach, bezradności, podejściu do klienta (sprzedawcy płacącego prowizje):

- dodatkowy procent za przedpłaty - zlikwidowali, "krzyk" ludzi, że odejdą, nie zapłacą, allegro zabiera, ukryte podnoszenie prowizji...

- nagrody za bycie "super sprzedawcą" - zlikwidowali, "krzyk" jw.

- zmiana serwerów (chyba 2 lata temu) - kilkanaście dni awarii - "krzyk" jw.

- punkty payback za wpłaty - zmiana sposobu naliczania, obowiązek płatności allegro, dodatkowa prowizja, "krzyk" jw.

- ponowna zmiana systemu payback - zamiast 4pkt za 1zł, 1pkt za 1zł - "krzyk" jw.

- i wiele, wiele innych, nie wspominając o adminach odpowiadających nie na temat

 

moja "walka" z allegro na przestrzeni 7lat: płaciłem prowizję 2500zł-3000zł miesięcznie, płacę 200-300zł :), a jak coś nie działa, daje sobie na wstrzymanie - co polecam innym, szkoda zdrowia

Link to postu
moja "walka" z allegro na przestrzeni 7lat: płaciłem prowizję 2500zł-3000zł miesięcznie, płacę 200-300zł , a jak coś nie działa, daje sobie na wstrzymanie - co polecam innym, szkoda zdrowia

 

U mnie podobnie lata 2003-2006 rachunki powyżej 5000, aktualnie ~1000pln.

Staram się przerzucać na sklepy i inne formy sprzedaży. A w tym miesiącu "dzięki" awarii zapłacę sporo mniej  ;D - zawsze trzeba doszukiwać się plusów ;)

Link to postu

Jak Ci się auto zepsuje (W dodatku z winy dziury w drodze) to też tak płaczesz na forum mechanika? Czy może poszukujesz zastępczego środka transportu lub wsiadasz w autobus?

 

Trochę nie do końca,

Jak uszkodzę zawieszenie "na dziurze" wzywam Policje, spisują notatkę. Wzywam lawetę przez ubezpieczyciela, odstawiam auto do serwisu, dostaję auto zastępcze a jak nie mają to wypożyczam - bo zapłaciłem za ubezpieczenie. A auto jest narzędziem w firmie i musi przynosić dochód.

A jak auto jest z serwisu to im bardzo zależy żeby naprawa została wykonana szybko.

Nie zawsze się może tak udać, fakt jak coś takiego mnie spodka nie zaśmiecam Szanownego Forum tego czy innego, tylko dzwonie, albo bezpośrednio rozmawiam w serwisie i rozwiązuję problem.

Tutaj inaczej nie mogę.

 

A jak tracisz grubą kasę przez te pare dni to poprostu zgłoś się do pierwszej lepszej firmy informatycznej z brzegu i zapewne napisze Ci taką aplikację (ba 10 razy lepszą) na zamówienie i w dodatku za odpowiednią opłatą obejmie 24 godzinnym serwisem. Będziesz wtedy mógł taką firmę podać do sądu , zlinczować , opluć, zmieszać z błotem jak nie wywiąże się z pisemnej UMOWY.

Mimo że działamy w branży IT zamawiałem kilka aplikacji i mogę powiedzieć - na niektóre szkoda kasy, nawet na programy proponowane przez firmy współpracujące z Insertem.

A nie jestem S.A. mającą sztab programistów albo bardzo duże środki i czas na testy i rozwój oprogramowania.

 

Obietnica padła o łacie i jej nie ma, a następny dzień się kończy...

 

Liczę na to że Panowie informatycy z Sello dzielnie pracują, jest ich rzesza i  otrzymamy działający produkt.

Trzymam za nich kciuki.

 

PS. Nie mieszam nikogo z błotem, nie wiem kogo winić. Insert zna temat Allegro i podjął się tematu tworząc Sello. Za to płacimy i możemy chyba żądać prawidłowego działania.

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...