Bartosz Rosa 1 775 Napisano 18 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 No to w takim razie można je usunąć poleceniem SQL: delete from reg_OrderEventTrackerFails Same znikną, ale po dłuższym czasie (30 dni o ile dobrze pamiętam). 1 Cytuj Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 W dniu 17.03.2021 o 11:01, Bartosz Rosa napisał: A czy przy wystawieniu faktury z dolnej zakładki DOKUMENTY PDF też się nie tworzy? Jest tak samo, dokument PDF nie tworzy się w żadnej sytuacji Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 A może to ma jakiś związek z samym nexo i wyborem tam wzorca wydruku/eksportu do PDF? Cytuj Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Jak klikam eksport wydruku do PDF w Nexo to normalnie się zapisuje we wskazanej lokalizacji, stary synchronizator chociaż pokazywał dymek z błędem że nie udało się tego PDF zrobić, a teraz nawet dymku nie widzę Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 To chyba trzeba będzie podesłać do nas bazy do weryfikacji. Sello i nexo. Cytuj Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Ok, jak i gdzie mogę wysłac bazy? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Proszę napisać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego tematu. Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 W dniu 5.02.2021 o 15:50, Bartosz Rosa napisał: Obsługi pełnej jednostek miar w Sello nie będzie. Są to dość skomplikowane zagadnienia i wiąże się z tym masa przeróbek w każdym praktycznie module. Już sam fakt, że w Subiekcie jednostki są używane raczej z przymrurzeniem oka powoduje wiele kłopotliwych sytuacji do rozwiązania. Nasza propozycja rozwiązania kwestii sztuk jest taka, że w towarze w Sello będzie można wybrać jednostkę miar, jaką ma dla danego towaru pobierać Sello z Subiekta. Obecnie jest to szt. Wybór jednostki umożliwi pobieranie np. pary, czy kilograma jeśli w danym towarze będzie to akurat wymagane. W samym Sello nie ma ( a jeśli są to będą usunięte) odniesienia do jednostki miar jaką jest sztuka. Więc dla różnych towarów w Sello ilość/stan będzie oznaczać różne rzeczy, zależne od tego co będzie wybrane jako jednostka domyślna/podstawowa. Przykładowo: 20 sztuk soków 50 kg ziemniaków 15 par skarpetek 7 opk. śrutu Dzięki temu w Sello wszystko pozostanie po staremu, natomiast przy synchronizacji stanu Sello będzie wiedzieć jaką jednostkę z danego towaru ma synchronizować jako stan. Możliwe też, że dalszym rozwinięciem tej zmiany będzie ustawianie w dokumentach odpowiedniej jednostki zależnej od ustawień danego towaru. Takie podejście niestety nie rozwiązuje problemu gdy w Subiekcie jest jedna kartoteka towaru z wieloma jednostkami typu sztuka, opakowanie, ale rozwiązanie tego problemu niesie ze sobą ogrom zmian jakim musiało by być poddane Sello. Czy takie rozwiązanie jest dla Was satysfakcjonujące? Co do różnych jednostek miar w Allegro, Subiekt Nexo, Sello, to u nas działa to co @MARCIN e-kupowanie.plpodpowiedział: "U siebie dodałem (zbiorczo) w nexo do wszystkich towarów kolejną jednostkę "sztuki". Nie wiem oczywiście, czy każdemu to będzie pasowało... " Faktycznie teraz nowy synchronizator nie wykazuje, jak na razie, żadnych błędów Nawet zamówienia z Vendero wchodzą do Sello Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 27 Marca 2021 Udostępnij Napisano 27 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Niestety pojawił się błąd nowego synchronizatora. W katalogu Towaru wyskoczył błąd na czerwono: Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru ############ BŁĄD: Zdjęcie nie istnieje. Jest to jedyny towar, gdzie zdjęcia mamy w Nexo. Poniżej szczegóły zdarzenia z raportu. Zdjęcia się pobrały do Sello z Nexo, co prawda w Allegro mamy wystawione oferty, ale zdjęcia są inne. Czym to może być spowodowane? Raport: Import/aktualizacja z systemu sprzedaży towaru '#################' ('####'): BŁĄD: Zdjęcie nie istnieje. POLECENIE: InsERT.Sello.SalesSystemServer.DataExchange.ManagedSide.GetImageRequest { "needsUI":false, "user":{ "id":1, "login":"Tadek Synchronizujący", "password":"BBq6spTldxW/COspCRn91Q4JyOSKhRWO", "appRole":"", "appRolePass":"IsVVrkT+PdLBvFEAZlyM9w==", "warehouseId":100000 }, "externalItemId":105199, "externalImageId":100457 } WYJĄTEK: System.Exception: Zdjęcie nie istnieje. w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.DoGetImageRequest(GetImageRequest request) --- Koniec śladu stosu z poprzedniej lokalizacji, w której wystąpił wyjątek --- w System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ProcessCurrentRequest() Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 29 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 W dniu 28.03.2021 o 00:22, Aga Zgaga napisał: Niestety pojawił się błąd nowego synchronizatora. Ja bym powiedział, stety :). Proszę o błedach sygnalizowanych przez nowy synchronizator myśleć nie w kategorii, że jest błąd i coś nie działa, tylko raczej wystąpił jakiś problem i Sello go zgłosiło to jako błąd do rozwiązania. Niby podobna rzecz, ale jednak stary synchronizator gdy napotkał jakiś problem mógł go w ogóle nie zgłosić, albo i przerwać cała synchronizację i zupełnie nie wiadomo było o co chodzi. Naszą ideą było to aby jasno sygnalizować problemy, aby błędy opisywały z czym wystąpił problem i czasami nawet podpowiadały co z tym zrobić. Czyli sam błąd na czerwono nie oznacza złego działania a szansę na zlokalizowanie problemu . Oczywiście, jako że nowy synchronizator jest nowy, to i są z tym związane niektóre problemy które mogą być rozwiązane po cichu automatycznie a nie są, no bo jest nowy i jeszcze nie są one obsłużone. Ale przynajmniej jest zgłoszenie co jest nie tak, w związku z czym możemy ten błąd oprogramować. I tak w tym przypadku Sello informuje o braku zdjęcia w towarze, który to towar przed chwilą zwrócił informację o tym, jakie zdjęcia posiada. Dokładniej to z jakiegoś powodu w towarze w nexo jest dodane zdjęcie, którego w rzeczywistości w bazie nexo nie ma. Gdy Sello próbuje je pobrać do swojej bazy, nie znajduje go w nexo i zgłasza ten błąd. Proszę wejść w nexo w ten towar,który powoduje ten problem i zobaczyć jak wygląda zakładka ze zdjęciami, czy nie ma tam jakiegoś pustego zdjęcia i ewentualnie je usunąć i zapisać ten towar. Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 30 Marca 2021 Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 20 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Ja bym powiedział, stety Oczywiście stety , nie traktuje tego jako błędu - coś nie działa . Chodzi o to, żeby Sello się rozwijało trzymamy kciuki Chodzi o to, że coś jest na rzeczy i należy się temu przyjrzeć Na razie nie ma tu jakiegoś dużego problemu, możemy zdjęcia dodać bezpośrednio na sklep Vendero, ale docelowo, chcemy rozwijać bazę u siebie i nadejdzie taki moment, że będziemy chcieli wszystko umieszczać u nas w bazie W Nexo wyczyściliśmy galerię ze zdjęć, następnie w Sello pobraliśmy dane z Nexo, ze zdjęciami nic się nie stało, nie zniknęły z Sello, a błąd niestety już się nie pojawił . Nie wiemy, czy tak powinno być, czy tak jak w ofercie z Allegro, że jak usuniemy zdjęcie, to po synchronizacji w Sello również znika? Następnie wprowadziliśmy, ponownie zdjęcia do galerii w Nexo i zrobiliśmy synchronizację w Sello. Stety błąd znów wyskoczył Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 30 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Zdjęcia z Subiekta -> Sello synchronizowane są tylko jednostronnie i przyrostowo. Czyli usuniecie ich w Subiekcie nie usuwa ich w Sello. Prosiłbym o podesłanie do nas tych zdjęć na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Sprawdzimy co z nimi nie tak. Cytuj Link to postu
Dominik Heidemann 8 Napisano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 (edytowane) Co jakiś czas pojawiają się "błędy". Aby zrealizować zamówienie muszę utworzyć je ręcznie - mimo tego wciąż system próbuje mi co jakiś czas utworzyć dokument. Czy można dodać opcje aby ignorowało wybrane transakcje? Albo opcja powiązania ręcznego transakcji i dokumentu. @edit jednak jest już taka opcja 😅 Edytowane 1 Kwietnia 2021 przez Dominik Heidemann Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 1 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Opcja jest, natomiast czy w raporcie jest coś więcej na temat tego błędu? Cytuj Link to postu
Dominik Heidemann 8 Napisano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 15 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Opcja jest, natomiast czy w raporcie jest coś więcej na temat tego błędu? Raport przesłany PW 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 1 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 4 godziny temu, Dominik Heidemann napisał: Co jakiś czas pojawiają się "błędy". Czy one dotyczą jakichś określonych towarów (tych samych)? Cytuj Link to postu
Dominik Heidemann 8 Napisano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 11 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Czy one dotyczą jakichś określonych towarów (tych samych)? Raczej dosyć randomowo. Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 5 godzin temu, Dominik Heidemann napisał: Co jakiś czas pojawiają się "błędy". U nas również pojawił się podobny błąd. Czy to może mieć związek ze zbyt wczesną obróbką transakcji? Dokument końcowy został wystawiony przed automatycznie tworzonym dokumentem wstępnym ZK. Tak sobie to wytłumaczyliśmy :) Cytuj Link to postu
Dominik Heidemann 8 Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 16 godzin temu, Aga Zgaga napisał: U nas również pojawił się podobny błąd. Czy to może mieć związek ze zbyt wczesną obróbką transakcji? Dokument końcowy został wystawiony przed automatycznie tworzonym dokumentem wstępnym ZK. Tak sobie to wytłumaczyliśmy Korzystam tylko i wyłącznie z Dokumentów wstępnych z rezerwacją więc wątpię. Cytuj Link to postu
Piotr Mika 0 Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 (edytowane) Czy jest możliwość zblokowania w Sello robienia z automatu ZK jeśli zamówienie nie zostało opłacone? Bo na chwile obecną Sello robi nam ZK na transakcje opłacone oraz na te które oczekują na płatność. Ewentualnie czy jest jakaś inna możliwość zblokowania transakcji, które mają status pozostało do zapłaty? Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez Piotr Mika Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 1 minutę temu, Piotr Mika napisał: Czy jest możliwość zblokowania w Sello robienia z automatu ZK jeśli zamówienie nie zostało opłacone? Bo na chwile obecną Sello robi nam ZK na transakcje opłacone oraz na te które oczekują na płatność. Znajdziesz to w: Ustawienia > DOKUMENTY > sekcja DOKUMENT WSTĘPNY > zaznacz opcję "Twórz zamówienia automatycznie tylko dla transakcji gotowych do przetworzenia Dodatkowo w: Wysyłanie i odbieranie danych > TRANSAKCJE > w sekcji PARAMETRY SYNCHRONIZACJI zaznacz opcje "Automatycznie oznacz transakcję jako opłaconą, jeśli wpłata online zgodna z wartością transakcji? (jeśli tego nie miałeś. Musowo też trzeba włączyć "Grupuj transakcje automatycznie po pobraniu". Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Próbowaliśmy stworzyć produkt w Katalogu Produktów Allegro i wyskoczyło coś takiego. Co to za parametr? Tworzenie produktu "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" w Allegro.pl: Parametr 225101 nie jest parametrem stringowym. Kod błędu: 422 Unprocessable Entity [ParameterException.ParameterIsNotValueException]: Parametr 225101 nie jest parametrem stringowym. ścieżka: parameters Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 6 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 W dniu 1.04.2021 o 17:46, Dominik Heidemann napisał: Raczej dosyć randomowo. Czyli po ponownym przebiegu tworzenia dokumentów dokument się jednak utworzy? W dniu 2.04.2021 o 20:52, Aga Zgaga napisał: Parametr 225101 nie jest parametrem stringowym. Ostatnio widziałem, że Allegro zwraca bardziej dokładne informacje, tj.chociażby nazwę parametru a nie tylko sam identyfikator. Czy przed uzupełnieniem parametrów specyficznych były najpierw zaktualizowane ich definicje ( Aktualizuj parametry z serwisu )? Cytuj Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 5 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Ostatnio widziałem, że Allegro zwraca bardziej dokładne informacje, tj.chociażby nazwę parametru a nie tylko sam identyfikator. Czy przed uzupełnieniem parametrów specyficznych były najpierw zaktualizowane ich definicje ( Aktualizuj parametry z serwisu )? Niestety, nie jestem w stanie powiedzieć, czy parametry były aktualizowane :) Sprawdzimy, jak się uda, bo nie wiem, czy uda nam się powtórzyć podobną sytuację, że nie będzie jeszcze produktu w katalogu Allegro i dam znać. 1 Cytuj Link to postu
Piotr Mika 0 Napisano 6 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2021 w Nowy synchronizator Subiekta 2.0 Po zainstalowaniu nowego synchronizatora zauważyłem, że w subiekcie Nexo mam zdublowanych nie których klientów, i nie są to przypadki że dany klient dodał się dwa czy trzy razy, tylko niektórych mam po 50 a niektórych nawet po 100. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.