Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 28.01.2019 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    Odznacz "ptaszka" przy "Transakcja opłacona", zmień towar, "zaptaszkuj" ponownie.
  2. 2 punkty
    Jak dla mnie, kontakt na forum jest świetny, najlepszy w całej historii współpracy z Insertem, chciałbym mieć możliwość takiego kontaktu z każdym dostawcą oprogramowania. Kontakt telefoniczny, dla mnie można by zlikwidować, zresztą jak robią to wszyscy, nie tylko branża IT
  3. 2 punkty
    Znalazłem tymczasowe rozwiązanie. Proszę spróbować pobrać transakcje poprzez aukcje - pobierz transakcję i formularze. I tak dla każdej aukcji na której była sprzedaż. EDIT: chyba zbiegło się to z naprawieniem problemu bo teraz pobrało mi wszystko w tradycyjny sposób.
  4. 2 punkty
    Informujemy, że w dniu 18 września 2019 między godziną 4:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Możliwość utworzenia wielu serii numeracji dla dokumentów i możliwość ich wyboru przy wystawianiu dokumentu, Tworzenie faktury cyklicznej na podstawie istniejącej faktury, Generowanie faktur cyklicznych tylko w dni robocze, Wysyłka dokumentu na wiele adresów email jednocześnie, Możliwość włączenia kolumny z adresem klienta w module dokumentów, Możliwość włączenia kolumny z kodem PKWiU na formatce dokumentu, Wydłużona nazwa produktu w kartotece i na pozycjach dokumentów, Możliwość zmiany języka interfejsu na język ukraiński i rosyjski, Poprawa znanych błędów i problemów.
  5. 2 punkty
    Ok. Generalnie jeśli chodzi o jakąś funkcjonalność dotyczącą wystawiania dokumentów, to najpierw należy sprawdzić czy to działa to w Subiekcie ponieważ Sello korzysta z metod Subiekta Jeśli faktycznie chodziło o urządzenia, które drukują NIP i współpracują z Subiektem a zatem również z Sello, to w e-Pomocy technicznej jest taka lista w temacie: "Lista drukarek fiskalnych obsługujących wydruk NIP-u nabywcy na paragonie fiskalnym." https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3016,lista-drukarek-fiskalnych-obslugujacych-wydruk-nip-u-nabywcy-na-paragonie-fiskalnym.html
  6. 2 punkty
    Tak, to było by dobre. Może zrobić podobnie jak przy instalacji nowego Sello, jest info o nowszej wersji, niż ta instalowana! Może jakiś tekścik? 🤣 ' Stare masz Sello, będziesz mieć kłopoty! Aktualizuj program Ziom, mało to roboty! -- InsERT S.A. ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław NIP 898-19-45-134, REGON 932283479 KRS: 0000306888 Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydz. Gosp. - KRS Kapitał zakładowy: 16.000.000 zł "
  7. 2 punkty
    Chodzi o dodanie w wartości tego słownika opisu? Jeśli tak, to po wartości cyfrowej, którą chce Pan użyć do kodu, wstawiłbym jakiś nieużywalny znak, ciąg znaków, np. | i po nim treść, czyli "123456789|Bardzo fajny kod". Wtedy w NEXO jest to czytelne, a na wydruku trzeba poszukać odpowiedniej funkcji dla Stimulsoft, która zwróci do użycia w kodzie tylko wartość z przed znaku "|". Na szybko znalazłem jakiś wątek na ich forum, ale na pewno są lepsze wyniki: https://forum.stimulsoft.com/viewtopic.php?t=56276
  8. 2 punkty
    To już nie lepiej w Excelu zrobić połączenie z SQL?
  9. 2 punkty
    Reasumując.....Bazę danych zmniejszamy: 1. Usuwając stare wiadomości. WIADOMOŚCI / ODEBRANE ctrA+Delete WIADOMOŚCI / WYSŁANE ctrA+Delete 2. Usuwamy niepotrzebne zdjęcia z zakończonych aukcji. AUKCJE / ZAKOŃCZONE / ustawiamy na górze w ,,zakończone" zakres dat np. ,,dowolny okres" i wybieramy dokłade daty od - do / ctlB / INNE / zaznaczamy kwadracik ,,USUŃ ZDJĘCIA " / OK 3. Czyścimy bazę danych ,,Programem serwisowym", który znajduje się gdzieś głęboko zakopany w naszym kompie. Nie więcej niż godzinę przed czyszczeniem bazy robimy archiwizację jeśli jej nie zrobimy czyszczenie bazy się nie uda. W czeluści naszego kompa odnajdujemy ,,Program serwisowy - aplikacja" najprościej za pomocą szukacza ( lupki ) . Odpali się nam okienko ,, Sello program serwisowy " Zaznaczamy jedną z opcji tzn miejsce gdzie znajduje się baza np: DESKTOP-J0V5DF8\INSERTGT / Odznaczamy czyli zostawiamy puste okienko ,, Włącz uwierzytelnianie Vindows" / użytkownik - sa / hasło zostaw puste (chyba, że je dodawałeś kiedyś) Menu po lewej stronie uaktywni się. Można odczytać na pasku wielkość naszej bazy. Wyświetlają się nam aktualna i poprzednie kopie bazy. Te poprzednie, znajdujące się poniżej można za pomocą przycisku ,,Odłącz" odłączyć po to by je w późniejszym etapie usunąć. Przycisk ,,Kompaktuj" służy do porządkowania pliku bazy danych. W trakcie normalnej pracy a zwłaszcza usuwania danych, plik w którym znajdują się dane nie zmniejsza swojego rozmiaru, lecz w danych robią się puste strony. Kompaktowanie pozbywa się tych pustych stron zmniejszając rozmiar pliku bazy. Nie wpływa to jednak na ilość wolnego miejsca w bazie. Kompaktowanie robi się podczas każdej aktualizacji bazy do nowej wersji. Przycisk ,,Odczytaj hasło" służy do do rozszyfrowania hasła Szefa, w razie gdyby zostało zapomniane. Po kliknięciu na ,,Zaawansowanie" rozwiną się nam dodatkowe opcje. ,,Zapytanie SQL " - ? ,,Czyść bazę danych " - nas to najbardziej interesuje i ,,Wyślij bazę" ? Klikamy na ,,Czyść bazę danych" Pojawia się nowe okienko - można tam wybrać datę od - do i pozaznaczać w okienkach rzeczy do usunięcia tzn, ,,zdjęcia niepowiązane", ,,Aukcje zakończone" , ,,Wiadomości" 4. Usuwamy też przeczytane ,,Raporty" / ,,wyczyść raport" PS. UWAGA : Baza pomieści tylko 10 GB. Więcej ciekawych rzeczy na ten temat można dowiedzieć się tu:
  10. 2 punkty
    Jasne Proszę dodać dodatkowe obiekty biznesowe - tak jak poprzednio zaczynając od encjiDokumentu. Przejść na zakładkę Code (można ją odkryć klikając prawym przyciskiem myszy np. na Raport - Strona dodatkowa), następnie dodać poniższą metodę (ważne jest, aby znajdowała się ona nad #region StiReport Designer generated code - do not modify #endregion StiReport Designer generated code - do not modify private Tuple<string, string> PodajKontaktyPrzedstawiciela() { var kontakty = Dokument.encjaDokumentu.PodmiotWybrany.PodmiotDlaKtoregoHistoria.Firma.PrzedstawicielGlowny.Osoba.Podmiot.Kontakty; kontakty.Connect(); kontakty.First(); string email = null; string telefon = null; while (!kontakty.IsEof) { if (kontakty.Podstawowy && kontakty.Rodzaj.Id == 3) email = kontakty.Wartosc; if (kontakty.Podstawowy && kontakty.Rodzaj.Id == 1) telefon = kontakty.Wartosc; kontakty.Next(); } return Tuple.Create(email, telefon); } Po dodaniu metody w wybranym polu proszę wkleić {PodajKontaktyPrzedstawiciela().Item1} {PodajKontaktyPrzedstawiciela().Item2} Item1 odpowiada za email, Item2 za telefon.
  11. 1 punkt
    https://www.gov.pl/web/finanse/jak-wypelnic-pit-11-z-uwzglednieniem-tzw-ulgi-dla-mlodych
  12. 1 punkt
    Dzisiaj mam jeszcze jednego klienta, który wybrał fakturę VAT ale nie podał NIPu więc chyba jednak nie jest tak do końca wymagane.
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
    Dzięki temu masz również szybki klik na dole w PACZKACH jak klient dzwoni co z paką (i na przykład wyszukujesz w wysłanych):
  15. 1 punkt
    Cześć wszystkim! Przy porannej kawie naszła mnie myśl, że bardzo przydałoby mi się sello 1.4 w takim sello potrzebowałbym kilku dodatkowych funkcjonalności: dodawanie i usuwanie wielowariantowości, w tym wystawianie grup aukcji złączonych od razu w wielowariantowość zarządzanie promowaniem aukcji w tym ustawianie automatycznego wyłączanie promowania np po 10 dniach od włączenia (zanim się odnowi), zmieniać grupowo atrybuty specyficzne produktów już wystawionych dodawać grupowo sekcje opisu aukcji w produktach już wystawionych wystawiać ten sam produkt na dwóch kontach jednocześnie czy np.: dodawać symbol produktu jako sygnaturę w allegro W moich wielowariantowościach mam obecnie straszny bałagan (muszę się do tego przyznać ) po tym jak allegro wprowadziło wymóg pokrywania się atrybutów - część wielowariantowości wymaga gruntownej poprawy. Przy kilku tys aukcji jest to nie lada wyzwanie, szczególnie że atrybuty specyficzne trzeba poprawiać ręcznie.... Genialnym rozwiązaniem byłaby możliwość "pobrania wielowariantowości już istniejących" i możliwość ich edycji. Chociaż nie wiem czy nie jest to bardziej funkcjonalnośc sello 2.0 Co myślicie o tych funkcjach?
  16. 1 punkt
    U nas zanim przystąpimy do zbiorczego drukowania faktur i paragonów, sprawdzamy czy przy fakturach jest NIP. Jak go nie ma to zmieniamy na PAi a dopiero później wystawiamy fakturę. Niestety ręczna robota Czasami dzwonimy do klienta jak widać, że wprowadzono nazwę firmy a nie podano nipu.
  17. 1 punkt
    Tak, bo tylko z tym przewoźnikiem w Sello jest pełna integracja. Był jeszcze GEIS, ale oni już wyszli z paczek. Wielu korzysta z programów zewn. do przygotowywania listów dla innych wysyłek (np.Prosta Paczka która wpisuje nr nadania do Sello). W zależności od ilości paczek może się to opłacać - oszczędza sporo czasu.
  18. 1 punkt
    Od razu dodam, żeby się zbytnio nie przywiązywać do tego skrótu, gdyż w wersji 1.33 domyślnym sposobem grupowania będzie grupowanie wg zamówienia Allegro i będzie ono miało skrót Ctrl+G. W dalszym etapie transakcje będą grupowane automatycznie - ale jest jeszcze z tym pewien problem do rozwiązania, dlatego w pierwszej odsłonie nowych transakcji będzie trzeba jeszcze grupować ręcznie. Będą odpowiednie ikonki i ostrzeżenia o tym informujące.
  19. 1 punkt
    Kontrolkę (Twój numer telefonu) najlepiej zaznaczyć z eksploratora. Potem na pasku formatowania wybieramy pogrubienie (ctrl+B) lub z sekcji Właściwości > Wygląd > Font > Bold > Yes Do przenoszenia kontrolki można wykorzystać współrzędne x/y w sekcji Właściwości > Układ > Location
  20. 1 punkt
    Witam, W wersji GT jest juz dostepny eksport z3 do Pue (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/4594,gratyfikant-gt-jak-wyeksportowac-sprawozdanie-z-3-do-pue.html). Pytanie kiedy bedzie dostepny w nexo? Bede bardzo wdzieczny za informacje.
  21. 1 punkt
    Tak, robi się to w pełni analogicznie jak na fakturze - włączenie w parametrach widoczności płatnika na pierwszej zakładce, włączenie drukowania płatnika na wzorcu wydruku...
  22. 1 punkt
    Sugestia zapisana, a jej realizacja wstępnie planowana jest na wersję 28.0.0 (zimowa) InsERT nexo.
  23. 1 punkt
    Radzimy sobie a raczej testujemy rozwiązanie do tego więcej i info już wkrótce jeżeli jesteś zainteresowany zapraszam na pw podam namiar aczkolwiek uprzedzam że cały system miesięcznie kosztuje 1000zł i nie ma możliwości wykupu konkretnej aplikacji tylko cały pakiet. W zestawie jest nakładka do procesowania transakcji / Automatyczny wydruk listu i paragonu / korekta cen i stanów automatycznie do stanu z subiekta / wojny cenowe i wiele wiele innych przydatnych rozwiązań
  24. 1 punkt
    u mnie było: Nazwa modułu z błędem: Allegro.dll to jest jednak informacja z przedwczoraj. Wczorajszego komunikatu nie skopiowałem. Uznaję na to chwilę temat za zamknięty. Nie mam więcej danych, więc szkoda naszego czasu, Jeśli coś się pojawi, na pewno dam znać.
  25. 1 punkt
    Koledzy koleżanki Około południa dostałem informację z Inpost (wreszcie) o treści: Szanowni Państwo, Dzisiaj wieczorem będzie aktualizacja systemu, od jutra przesyłki powinny się generować. Pozdrawiamy/ Best regards Wsparcie Techniczne ds. Wdrożeń Aplikacji IT I też jak kolega Marcin napisał u mnie już działa Sprawdzone, drukuje jak powinno, kaska nie ucieka.
  26. 1 punkt
    Docelowo będzie funkcja zbiorczego wznawiania przez Sello, bez konieczności wchodzenia na Allegro.
  27. 1 punkt
    Sugestia nad zdjęciem blokady a w zamian tylko ostrzeżenie została dodana do bazy, ale na ten moment ciężko o dobre rozwiązanie. Jedynym pomysłem trochę na siłę, jest zdefiniowanie poprawnego rachunku po to, by wysłać do pliku, a następnie go poprawiać. Być może teraz dałoby się to obejść rozwiązaniem własnym.
  28. 1 punkt
    Dlaczego podejmuje się Pan tematu skoro też nie radzi sobie Pan z obsługą programu, to nie skończy się dobrze, a słuszne pretensje będą do Pana... Jasno i wyraźnie została wskazana przyczyna problemu - rozliczenie rozrachunkiem niepowiązanym z zapisem na koncie: wypłata bankowa - ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi na pierwsze pytanie o pochodzenie dokumentu zakupu to będę zgadywał... Nie została ujęta w księgowości operacja bankowa, która posłużyła do rozliczenia zobowiązania, być może w ogólnie nie powinno jej być (najczęstszy błąd do wystawianie dokumentów z formą płatności zapłacono przelewem lub rozliczanie zobowiązań przelewem i powielenie wpłat poprzez wyciągi wprowadzane bezpośrednio w księgowości bez podłączania rozrachunków) lub faktura przed zapisem dekretu była błędnie edytowania, w wyniku czego został utworzony nowy rozrachunek, zamiast zostać podłączonym pod konto. Podstawowa zasada, którą trzeba zrozumieć i stosować w takim modelu pracy - rozrachunki i dokumenty finansowe są jedne, nie ma podziału na rozrachunki Subiekta i rozrachunki Rewizora, mogą pochodzić z dwóch programów, ale mają być jedne, nie można ich powielać.
  29. 1 punkt
  30. 1 punkt
    Jeżeli chodzi o efektywność teraz to ciężko stwierdzić, ponieważ każda konkurencja to wykorzystuje. Kiedy wprowadziliśmy na początku te banery, to sprzedaż znacznie wzrosła. Tak jak po wprowadzeniu serii produktowych. Jak te banery należy robić? Zależy co Państwo sprzedają. U nas jest tak, że na 1 koncie głównym sprzedajemy różnorodny towar i banery są ustawione według trendów oraz sprzedaży sezonowej jak np. baner z wentylatorami czy produktami na wczasy. Można też zareklamować coś innego. Takie banery ułatwiają klientom szybsze znalezienie towaru no i przyciągają oko. Gorzej z seriami produktowymi, ponieważ one znajdują się na samym dole, a wiemy, że tam klienci zwykle nie zaglądają.
  31. 1 punkt
    Na tę chwilę są 2 scenariusze: Należy poczekać na wersję 27 - w niej dochodzi w Biurze operacja „Dezaktywuj użytkownika” i ona działa bez względu na to, czy Użytkownik jest przypisywany do dokumentów, jako opiekun itd., ponieważ go nie usuwa, tylko jest nieaktywny/staje się niewidoczny i niemożliwy do wyboru przy logowaniu. Jednak jest to zmiana wersji 27. Jeżeli nie ma Pan bardzo dużo podmiotów w Biurze, to należy wejść do podmiotu, zaznaczyć wszystkich klientów w module Klienci i Wybrać ZBIORCZO —> CRM —> ZMIEŃ OPIEKUNA PODSTAWOWEGO i ustawić na Brak. Zmienić zbiorczo dla wszystkich klientów, ale należy to robić niestety dla każdego podmiotu osobno. Wtedy będzie możliwość usunięcia użytkownika Biura z tych podmiotów.
  32. 1 punkt
    Po usunięciu i zainstalowaniu ponownie problem rozwiązany.
  33. 1 punkt
    Przesyłka płatna za pobraniem w momencie wysłania powoduje, że transakcja jest w stanie oczekującym na płatność - jest to zgodne z nazwą zakładki OCZEKUJĄCE NA PŁATNOŚĆ.
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
    Jak ustawiłem, że ma się to okienko pokazywać i klikam w ten guzik to aukcje się wysyłają.
  36. 1 punkt
    @SRL SRL możesz śmiało robić aktualizację jak masz bazę od Sello na full SQL 😉 @Bartosz Rosa Bartek bardzo dziękuję za pomoc z całego serucha, przeniosłem bazę od Sello na full sql i aktualizacja bazy poszła bez problemu 😆 oczywiście w Sello w pliku konfiguracyjnym musiałem zmienić serwer jak i user oraz pass ale to bułka z masłem bo robiłem to wiele razy, jutro sprawdzę czy wszystkie powiązania z subiektem działają bo dzisiaj już padam na twarz I mam dość od 8 rano, jeśli wszystko będzie ok to oblecę pozostałe kompy i zmienię tylko konfigurację na nowy serwer.
  37. 1 punkt
    Ze względu na to, że jest to zwykły wydruk grida to nie ma takiej możliwości. W celu dodania nazwy wydruku mogę zaproponować eksport listy do Excela i tam dodać nazwę.
  38. 1 punkt
    Po zmianach ręcznych należy zaznaczyć aby Sello nie nadpisywało zmian po ponownym pobraniu formularza:
  39. 1 punkt
    Chyba jasne jest ze jak masz RAM 3-4 GB to polowa zajmuje Windows, wiec baza danych notorycznie jedzie po dysku i swappuje. Nawet w swiecie Linuxa zalecane jest by pamiec byla odpowiednio duza, oraz uzywac dysków SSD, a juz najlepiej jezeli baza jest cała w RAMIE lub do pewnych rzeczy używa sie Redisa. Pamiec ram 16-32 GB to drobna kasa w dzisiejszych czasach wiec nie rozumiem jak mozna sie za te 300-500zł tak mordować. lepiej zrobić upgrade hardware niz stracic rekordy klientow, no chyba ze Cie nie interesuje trzymanie historii danych
  40. 1 punkt
    Nigdy tego dokładnie nie sprawdzałem ale wydaje się, że trzyma wszystko od początku. TAK! Wygląda na to, że to działa tak jak powinno teraz. Co do całej sytuacji warto dodać pewien minus tego rozwiązania. Jeżeli podłączymy nową bazę to zaczynamy bez klientów i jeżeli robili wcześniej u nas zakupu to zostaną znowu utworzeni. Taki nowy (stary) klient zostanie utworzony w Subiekcie też od nowa co niepotrzebnie zapycha bazę Subiekt na którą nie mam w ogóle pomysłu jeżeli chodzi o odchudzenie. Robię tylko systematycznie odbudowę indeksów i to tyle.
  41. 1 punkt
    Sugestia cały czas czeka na swoją kolej - nie jestem w stanie podać konkretnej wersji. Będąc w Asortymencie proszę zaznaczyć towary, dla których mają zostać wydrukowane naklejki, następnie kliknąć górne menu Operacje - Drukuj naklejki. Wydrukowane zostaną naklejki tylko dla zaznaczonych towarów - zobaczy to Pan klikając w Podgląd wydruku.
  42. 1 punkt
    Musimy stworzyć najpierw komunikację między komputerami, aby to było możliwe i działało w miarę na żywo . Coś tam mamy w planach, temat delikatnie został już zbadany.
  43. 1 punkt
    Dziękujemy Panie Bartoszu za szczegółową odpowiedź. Tak zrobimy. Jeśli wszystko dobrze pójdzie baza powinna dotrzeć jutro wieczorem. Życzymy Panu Wesołych Świąt.
  44. 1 punkt
    Bardzo dziękujemy Panie Bartoszu za pomoc i cierpliwość. Usunięcie znaków pomogło.🤗
  45. 1 punkt
    W najnowszej wersji programu za to, jaki numer rachunku się wydrukuje, odpowiada zakładka Bank. Mamy tam możliwość wskazania innego rachunku niż domyślny.
  46. 1 punkt
    Juz wszystko jasne, trzeba zaznaczyć pole techniczne w części M Rozliczenie deklaracji nastapiło po terminie ostatniej zaliczki, wtedy zaliczka się sama przeniesie:) Odpowiedź znalazłam tu na forum
  47. 1 punkt
    Precyzja waluty może mieć ustawione maksymalnie 3 miejsca po przecinku, więc zapewne chodzi Panu o precyzję ceny W samym programie w Parametrach Subiekta w sekcji Wydruki - wspólne znajduje się parametr - Drukuj cenę z precyzją -> ceny lub waluty. Ustawienie tego parametru w tym miejscu wprowadzi zmiany na wydrukach wszystkich dokumentów, jeśli natomiast chciałby Pan ustawić wydruk z precyzją waluty np. tylko dla dokumentów zakupu to taki sam parametr można znaleźć w Parametrach zakupu, dla dokumentów przyjęć -> Parametry przyjęć itd.
  48. 1 punkt
    Jeśli ZK w Subiekcie są OK, to znaczy, że dobrze skonfigurowałeś. Brak screena. Jeśli FOD jest na 1 szt. a na drugą nie ma, to w Sello pojawią się 2 transakcje, jedna z FOD, druga bez. No chyba, że ktoś ręcznie je zgrupuje po kliencie to się połączą, ale to już będzie błąd użytkownika. A gdzie w ZK jest sposób płatności? Sprecyzuj może pytanie. Zapewne nie ma tych, gdzie mail klienta jest zaszyfrowany przez allegro? Jeśli tak, to Sello nie wie, kto napisał tę wiadomość... Licencja dotyczy konta allegro - do każdego musi być osobna. Dodać je do tej samej bazy Sello. Rozumiem, że chodzi o drugie konto tej samej firmy.
  49. 1 punkt
  50. 1 punkt
    Stworzyłem jeszcze raz nowe wydruki i teraz jest po kolei tak jak jest na liście paczek , musiałem coś pozmieniać podczas tworzenia poprzednich wydruków. Dzięki za pomoc.
×