Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 27.04.2023 w Posty

  1. Szanowni Państwo, chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób firma Insert ma w planach rozwiązać kwestię związaną z KSeF od strony współpracy biura rachunkowego z klientem, jakiego rodzaju narzędzia będziemy mieli do wykorzystania i jakie będą one miały funkcje? Wszystko co jest w linii nexo w laboratorium mam przetestowane - brakuje mi wizualizacji faktury i możliwości jej pobrania jako pdf, brakuje mi także możliwości pobrania pdf UPO (jest tylko xml). Czy Insert planuje wprowadzenie jakiejś nowej platformy wymiany plików między klientem a biurem rachunkowym czy po prostu zamierza dokonać ewolucji Portalu biura? W obu przypadkach piląca jest kwestia możliwości interakcji po dodaniu plików, niezależnie czy pliki z KSeF będzie przesyłał klient czy pobierze sobie i wczyta do systemu FK biuro, wiele dokumentów wymaga opisania, często dopytania klienta o zasadność wydatku itp. Czy Insert planuje wprowadzenie platformy wymiany informacji lub czegoś na wzór systemu obiegu dokumentów? Z jakimi dodatkowymi kosztami (rząd wielkości) będzie musiało się liczyć biuro rachunkowe by móc w pełni korzystać z ewentualnych nowych narzędzi, czy to będzie cena za dokument, czy cena za klienta? A może będzie jeszcze w jakiś inny sposób ustalana - w jaki? Proszę o jakieś chociaż wstępne szczegóły, inne programy już pokazały czego mniej więcej można się po nich spodziewać a Inset milczy. Zbliża się koniec roku i dla wielu jest to czas decyzji o wyborze oprogramowania na kolejny rok (szczególnie po ostatnich ogromnych podwyżkach za aktualizacje), po prostu nie chciałabym się w lipcu obudzić z ręką w nocniku i szukać na prędce czegoś nowego bo Insert nie będzie wystarczającym wsparciem, potrzebuję wiedzieć na co mogę liczyć a czego szukać gdzieś indziej. Teraz jest już czas na oswajanie klientów z KSeF ale jak mogę ich z nim oswoić jak nie wiem jakie dostaną narzędzia? A klienci już o to zaczynają pytać.
    9 punktów
  2. Wielokrotnie prosiłem o dodawanie różnych funkcji przydatnych księgowym, sugerowałem zmiany czy wręcz oferowałem swoją pomoc w tych kwestiach. Niestety Insert nie podjął tematu. Pracuję na Insert kilkanaście lat, od roku na Nexo. Różnice między GT a Nexo są kolosalne ale na przykład jeśli chodzi o Biuro to w GT było coś czego brakuje mi w Nexo i odwrotnie. Moim zdaniem problem polega na tym, że aplikacje tworzą programiści, którzy nie znają albo nie rozumieją potrzeb księgowych czy właścicieli biur rachunkowych. Problem można by zminimalizować gdyby Insert współpracował z księgowymi i szybciej reagował na sugestie. A tak to tylko: Z takim podejściem nie spodziewałbym się poprawy stanu rzeczy, o której tu wszyscy piszą. Niestety. Nie trzeba podpatrywać konkurencji, wystarczy słuchać nas, użytkowników.
    7 punktów
  3. Hej, ponieważ sporo czasu zajęło mi skonfigurowanie parsera pliku CSV pobranego z konta firmowego mBanku to postanowiłem innym podpowiedzieć jak to zrobić.
    7 punktów
  4. Ogólnie myślę, że już jest niestety po ptakach. Ktoś kto to wymyślił, skasował już premię, KPI się będą zgadzać i będzie super. Zastanawiam się tylko, czemu Insert robi Sobie tym tematem taki strzał w stopę: 1. Wprowadza rozwiązanie, które wymaga udziału ich serwerów w komunikacji z serwerami KSEF, w jakim celu? Poza ewentualnym zniwelowaniem ich awarii, aby utrzymać ustawowy czas dostarczenia, nie widzę za bardzo sensu w zbieraniu faktur z danymi finansowymi klientów, no chyba, że zbierają dane w celu dalszego ich użycia, np. sprzedaży statystyk? A co jak padnie serwer Insert? Pisanie, że jest to po to, aby łatwiej aktualizować, chyba trochę jest przesadą - mamy raptem drugą scheme, jakoś różnego rodzaju JPK, deklaracje itp. zmieniają się ciągle i wchodzą w aktualizacjach, jakoś z tym każdy żyje, nikt tego nie zmieni z dnia na dzień. 2. Cennik tego rozwiązania, jest totalnie oderwany od rzeczywistości, i co prawda jest zbliżony do cennika dużego ERP, za którego wdrożenie płaci się setki tysięcy złotych, i grube opłaty aktualizacyjne. NEXO na stronie, jest programem dla małych i średnich firm. Ale ok, rozumiem utrzymanie infrastruktury i to, że jak taka większa firma spamuje fakturami ich serwer, bo takie celowo rozwiązanie wybrali, to jest to obciążeniem. Dlatego są punkty w ramach abonamentu, ale są, żenująco małe. Przykład, firma 40 stanowiska Subiekta i Gestora (ten oczywiście się nie liczy), Rewizor i Gratyfikant, opłaty za abonamenty roczne w okolicach 7 tysięcy netto, jak dostaną dobry rabat, i w ramach tego abonamentu mają jakieś 600-800 punktów (zasady są tak kiepsko opisane, że jeszcze nie wiem ile wyjdzie). Patrząc po ilości dokumentów, spokojnie dwa pakiety po 20 tysięcy punktów trzeba będzie kupić, czyli 3 tysiące netto ekstra, prawie 40% kwoty samych abonamentów, a patrząc po innych klienta, to jest jeden z podmiotów co wystawia mało - wystarczy prowadzić sprzedaż pierdołek na Allegro na małej marży, gdzie po kolei Allegro, jakiś Baselinker (czy sello nx), a teraz Insert z KSEF, oczekuje Swojej części, za to, że jest. 3. Powyższy cennik i zasady, doprowadzą do tego, że prędzej czy później powstanie program, który będzie te dokumenty wysyłać i odbierać za NEXO, w zdecydowanie lepszej cenie i tyle Insert z tego tematu zobaczy pieniędzy, a szkoda, bo czas w to został włożony.
    6 punktów
  5. Czy kiedykolwiek użytkownicy NEXO oczekiwali na kluczowe poprawki, które w GT już funkcjonowały? Jak sięgam pamięcią, to w takich sytuacjach zawsze jest na odwrót, np. Listy Płac, Wyliczenie miesięcznej zaliczki na PIT, a teraz DRA roczne. Nikt z nas nie wątpi w to, że programiści robią co mogą, jednak faktem jest, że po raz kolejny zamierzacie dostarczyć kluczowe rozwiązania systemu za 5 dwunasta. Ja Wam nie będę wytykał, że faworyzujecie inne linie, że wskazywaliście na termin aktualizacji do 10 maja, bo nie taki ma być przekaz mojej wypowiedzi. Czas najwyższy zmienić podejście do swoich stałych klientów, bo jak widzicie, kończy się nasza cierpliwość i zaufanie do Insert. Stajecie się w naszych oczach nierzetelni i niewiarygodni. Trudno Wam życzyć powodzenia w takich okolicznościach
    6 punktów
  6. Drogi Insercie, porażka, wstyd. Po raz kolejny zostajecie w tyle na tle konkurencji albo choćby linii Nexo. To pokazuje, jakie podejście macie do klientów i dla mnie będzie to kluczowe przy wyborze nowego dostawcy oprogramowania do mojego biura rachunkowego.
    6 punktów
  7. Na początek, cytując pana Bartosza: Ludzie chyba naprawdę nie mają pojęcia że programowanie nie jest rzeczą prostą i łatwą w wykonaniu. W moim osobistym odczuciu Sello NX w stanie aktualnym zapewnia w pełni podstawową funkcjonalność sprzedaży internetowej (w zakresie Allegro chociażby). I patrząc na listę zmian, które zostały wprowadzone w wersji 50, którą pozwolę sobie zamieścić tutaj W BARDZO oddalonej skali ze względu na ilość: ...komentarze typu, że ekipa Sello NX kompletnie nic nie robi, są co najmniej nie na miejscu. Tym bardziej, że w przeciągu ostatnich tygodni było takich komentarzy niestety kilka. Programiści to nie są maszyny, które klepałyby kod 24 godziny na dobę aby spełniać wszystkie nasze (klientów/użytkowników) zachcianki. Dodam tylko, że istnieje okres testowy dla Sello NX (z którego sam osobiście korzystałem przed zakupieniem licencji), aby przetestować program, czy w aktualnym stanie jest wystarczający do użytku. Wątpię, żeby ten "niedouczony programista" potrafił telepatycznie sprawdzać nasze wizje które siedzą w naszych głowach. 🤔 Współczuje ekipie Sello NX, że ostatnio dostaje kompletnie niezasłużony hejt, bo inni użytkownicy nie rozumieją, że wszystko ma swój czas i priorytet, oraz, jak w każdym procesie, jakiś błąd lub problem może opóźnić wprowadzenie wyczekiwanej funkcji na którą programista nawet nie miałby wpływu.
    4 punkty
  8. Czyli rozumiem, że JPK też może być płatne, bo czym się różni wysyłka deklaracji i JPK od wysyłki faktury do KSeF ?
    4 punkty
  9. Analizując informacje odnośnie kwoty abonamentu i tego co w zamian powinniśmy otrzymać, jak również fakt że wraz z wejściem obowiązkowego KSeFu program Subiekt nie będzie miał w swojej cenie podstawowej bez dodatkowych opłat ponad abonament funkcjonalności, myślę ze warto by rozważyć poproszenie o wyjaśnienie takich praktyk przez UOKiK. Rozumiem, pobieranie dokumentów zakupu, bo jak nie chcesz płacić to możesz wejść na aplikację KSeF drukować i wpisywać jak dotychczas, ale program typu Subiekt GT/NEXO/NEXO PRO bez dodatkowych opłat POZA abonamentem, który tani nie jest, nie nadaje się do prowadzenia firmy (tylko niech Insert nie udowadnia, że są tacy co korzystają z tych programów i nie wystawiają faktur kwalifikujących się do KSeF)
    4 punkty
  10. Formę opłaty per jeden dokument, znalazłem tylko u jednego "znaczącego" producenta, znacząco tańsi też nie jesteście, w innych przypadkach jest ewentualna dodatkowa subskrypcja, a ci na modelu subskrypcyjnym i tak mają to w cenie. To już raczej kwestia jak to zaprojektowaliście. A za to się płaci w ramach abonamentu NEXO.
    4 punkty
  11. Dodam jeszcze, że w wersji 48 postaramy się ułatwić dodawanie podobnych filtrów 😉
    4 punkty
  12. Ja wiem, że ma Pan dosyć NEXO, jest to najgorszy program pod słońcem, Insert najgorszą firmą (wnioskuje z Pana aktywności na forum), ale na serio, konserwacja bazy danych po wersjach wprowadzających zmiany w funkcjonalności, to coś jak najbardziej wskazane do wykonania. Może nie koniecznie rozwiąże to problem u Pana, chociaż czytam dwa razy, i nie wiem, w końcu ile co gdzie trwa, ale w każdym razie może problem był od zawsze, ale prawidłowo działające indeksy bazy, go niwelowały. Temat znany w Insert, znany też przez każdego partnera i administratora.
    4 punkty
  13. Pozwolę sobie podzielić się nieoficjalnym narzędziem do użytku prywatnego do weryfikowania na szybko czy serwisy Ministerstwa mają problem z możliwością sprawdzenia np.: jak długo problem występuje: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D Tutaj jest link do samego JPK: https://stats.uptimerobot.com/J8rXoFx3D/779201613 Widać na nim np. że JPK miały przez 15% piątku problem z niedziałaniem i już przez 1/4 poniedziałku. Narzędzie opiera się na "pingowaniu" co 5 minut danego serwisu. Podkreślam, że jest to moje prywatne narzędzie; nie jest to oficjalny tool 🙂
    3 punkty
  14. Zdecydowanie należy zgłosić to do UOKiK, jednocześnie rozpoczynając analizę innych dostępnych na rynku rozwiązań. Dobrze, że temat wypłynął, zanim podjęliśmy decyzję o poszerzeniu oprogramowania od INSertu w firmie. Pora się stąd zwijać.
    3 punkty
  15. Proszęmi wyjasnić, dlaczego Insert wprowadza opłaty za wyslanie każdej faktury do systemu KSeF ? Rozumiem opłatę za ściąganie faktur, bo to ułatwienie, ale wysyłanie jest STANDARDOWYM od 1 lipca OBOWIĄZKIEM programu do wystawiania faktur. Prowadzi to do sytuacji, że nie dość że znacznie wzrósł abonament za programy (subiekt 699 netto), to dodatkowo trzeba będzie płacić za prawidłowe i zgodne z wymaganiami prawnymi wystawienie faktury (widocznej po wystawieniu w KSeF). Powiem szczerze, jak dotąd jesteście jedyną firmą, która nakazuje zapłatę za obowiązkowe wysłanie faktury. Jak mniemam, nie mamy się zdziwić jak każdorazowewyslanie e-deklaracji, JPK,itp z zcasem też może być płatne. No i do tego fakt, że w podziękowaniu za opłacanie abonamentu za 699 netto dostaniemy paczkę 100 punktów/faktur na ROK za 50 zł netto. Z drugiej strony, dziekuję po wczorajszym webinarze, gdzie ta wiadomość wyszła za pomoc w podjeciu decyzji by zrezygnować z Państwa, ale również dla moich klientów, którzy myśla że z kolejnym rokiem także odejdą, skoro poza abonamentem maja dopłacać kolejne kilkanaście tysięcy. Pozdrawiam
    3 punkty
  16. Mam ten sam problem. Również proszę o poradę, ale koniecznie prywatnie, aby inni się nie dowiedzieli o co chodzi.
    3 punkty
  17. Oczywiście. Temat zmian zbiorczych będzie realizowany w najbliższych wersjach. Dodatkowo, pracujemy też nad rozwiązaniem, które nie będzie wymagało pakowania paczek w ogóle, jeśli ktoś nie potrzebuje takiego pakowania.
    3 punkty
  18. To już przeszłość ....... Insert zmienił już stronę i na nowej stronie rozważnie zostały opisane nowe funkcjonalności NEXO, Przejdź na nexo - InsERT https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/abonament/subiekt tak więc czas zacząć odkładać 💰na KSef.
    3 punkty
  19. Jak to jest możliwe, że bardzo duże firmy wystawiające dokumenty na wielotysięczne kwoty będą płaciły mniej a małe firmy dostaną po tyłku szczególnie firmy sprzedające np na Allegro. Specyfika tego typu biznesu generuje dużo drobnych transakcji spora część firm wystawia dokumenty w dziesiątkach tysięcy roczne jak nie setkach. Rozwijacie nowy projekt Selo NX skierowany pod kanał Allegro, żaden sprzedawca nie będzie chciał z niego korzystać, bo po prostu nie będzie się opłacało. Wybierając oprogramowanie Insert nie było mowy, że podstawowe funkcje będą płatne tak jak w przypadku wysyłaniu faktur do KSEF. Tok myślenia jest taki, że za każdy wystawiony dokument będziemy musieli płacić, istota programu Nexo właśnie umiera. Ryba psuje się od głowy.
    3 punkty
  20. Rowniez mnie to oburza to tak jakby kasowac za wyslanie JPK, albo danych z GUS place abonament i zgodnie z zasadami, ktore sami Insertowcy wymysliliscie maja byc w cenie aktualizacje oraz wlasnie dostepna funkcjonalnosc Przeczytajcie prosze wszystkie myslniki z wlasnej strony Jesli chcecie wprowadzac inne zasady to zrobcie to z wiekszym wyprzedzeniem - np rocznym - tak, zebym mial wybor czy chce nadal korzystac z waszego softu czy jednak konkurencji. dodatkowo sa niezrealizowanie funkcjonalnosci od wielu lat : np dokumenty SAD, deklaracja Intrastat
    3 punkty
  21. Cześć, Team Sello pracuje nad poprawką, która pojawi się w najbliższym czasie Poniżej podobne problemy, w pierwszym poście @Bartosz Rosa, wspomniał, że "To jest problem ten sam co ze stanem (wszystkie czarne parametry) nie są aktualnie poprawnie przesyłane do Allegro. Będzie to poprawione w najbliższej aktualizacji 1.43.5":
    3 punkty
  22. Dzięki Ci dobry człowieku ♥️♥️
    3 punkty
  23. Chciałam zaznaczyć, że może nie wyraziłam się na tyle szczegółowo i dokładnie by insert jako twórca programu zrozumiał. 1. Biuro nexo i raporty ! Bardzo proszę zerknąć na system podatkipodatki może wówczas zrozumiecie co jest niezbędne do zarządzania biurem. Raporty działają topornie, długo i niestety żaden serwisant tego nie zmieni. biurom rachunkowym potrzebne są inne rozwiązania. Może naprawdę warto podpatrzeć jak działa to u innych. W podatkipodatki zaznaczam np. rodzaj podatku jako vat-7 i mam listę tylko tych firm na vat w której widzę kwoty vat do zapłaty wszystkich klientów wraz z oznaczeniem czy mail z kwotą podatku wysłany, czy upo pobrane itd. W liście firm od razu widać czy firma- klient jest vat czynny, czy jest vatue. I tak można filtrować listę firm według różnych działań np: dostarczenie dokumentów, płace, zus na 15, zus na 20, cit, pit, vat i wiele innych. Mogę również zawsze wrócić do listy działań z poprzednich miesięcy. Może warto zerknąć jak funkcjonuje aplikacja do zarządzaniem i pracą biura rachunkowego a nie upierać się przy czymś co na prawdę nie działa sprawnie. II konta pocztowe i automatyzacja! pan pisze o zupełnie czymś innym. Może znów nie napisałam bardzo wyraźnie ale chętnie to uzupełnię. Problem i brak możliwości korzystania z zewnętrznej poczty czy nawet gestora jest w zakresie korzystania z dodatkowo płatnej funkcji automatyzacji. Sam pomysł był dobry jednak tworzenie automatów np. Wyślij mail według określonego wcześniej utworzonego szablonu z załącznikiem lista płac po działaniu- zatwierdzenie listy płac no super ! Tylko proszę kto wymyślił, że do automatów nie można korzystać z zewnętrznej poczty. Dopytywałam po odpowiedzi Pana z insertu na mój post i niestety usłyszałam, że ktoś mnie źle zrozumiał i nie można w tym wypadku korzystać z poczty zewnętrznej. Jeśli chcemy wykorzystać automatyzację do wysyłki automatycznie maili po wykonaniu jakiegoś działania musimy u każdego klienta dodawać konto pocztowe. Porażka bo po pierwsze nie działa ta poczta sprawnie, często mail ląduje w skrzynce nadawczej i tam sobie wisi, po drugie pracownicy biura nie mający dostępu do wszystkich klientów widzą treść poczty wychodzącej do wszystkich z tego konkretnego konta pocztowego, po trzecie puchną bazy danych ! No litości niech ktoś w końcu przemyśli tą kwestię. Skoro można korzystać z zewnętrznej poczty np. Przy wysyłaniu powiadomień mailowych z kwotami zus z pozycji deklaracji zus w gratyfikancie czy z innych deklaracji podatkowych bo tu owszem program tworzy maila według szablonu w zewnętrznym programie pocztowym to czemu nie można tak przy automatyzacji 🙈🤯 III ksef to już jakieś kpiny. Nie wiem jak będą działać proponowane rozwiązania bo może i całkiem dobrze ale termin proponowany przez insert to zwyczajna kpina. Dziś poznajemy szczątki informacji np cenniki dotyczące pobierania dokumentów z ksef a nie możemy poznać rozwiązania dla ksef. Przecież my musimy jak najszybciej poznać narzędzia, funkcjonalność i ceny by móc ewentualnie zdecydować z jakich programów będzie nam najefektywniej i najbardziej ekonomicznie korzystać. Termin proponowany przez insert to kpina ? Kiedy czas na zmiany cennika przez biuro? Kiedy czas na wdrożenie i szkolenie klientów? Kiedy czas na wdrażanie i naukę czy wtedy gdy ksef już będzie obowiązywał? Wszyscy wiemy, że ksef działa różnie i są błędy ale my to jesteśmy w stanie zrozumieć. Wiemy, że narzędzie insert również mogłoby zawierać z tego powodu jakieś niedociągnięcia ale my nie wiemy w ogóle jak ono wygląda! Znamy za to ceny IV E- teczki osobowe:( naprawdę musimy znów szukać zewnętrznych aplikacji 😢. Na szczęście podatkipodatki dają taką możliwość. Insert litości dajcie szansę pracować nam na zakupionych już programach. Chętnie każdy zapłaci za aplikacje i dodatkowe rozwiązania ale niech one są! Dla biura rachunkowego w dzisiejszych czasach wymienione kwestie są niezbędne!
    3 punkty
  24. Tak, jest już dostępna do pobrania.
    3 punkty
  25. I powiedzmy że to jest okej, szkoda tylko że selo nie "zapamiętuje" mapowania i za każdym razem trzeba dodawać produkt (lub tak jak wspomniałem wyżej ze zostało to ograne przez dodanie symbolu i nazwy asortymentu. I tutaj właśnie ciekawie możecie to rozwiązać (według mnie będzie dobrze) Dodajemy z ręki punkty odbioru/dane odbioru Wpisujemy sami po prostu wszystkie dane, zapisujemy jako szablon i mamy problem z głowy, wtedy do każdej opcji wysyłki możemy podstawić już gotowy adres. Kurierzy mają dany rozmiar paczki + waga, często jest tak że waga rzeczywista to np 3kg, ale waga gabarytowa to 15kg, za przekroczenie wagi jest dopłata i nie ma na to rady, a z powodu niższej wagi nie dostajemy rabatu na przesyłkę wiec śmiało można tutaj dać maksymalne wagi paczek np Paczkomat A Wymiar X-X-X 25kg (tak podaje inpost, więc niech ta waga jest predefiniowana, bo czy wyślę 1kg czy 24kg to cena się nie zmienia) I możecie w programie ograć to w drugą stronę Max waga paczki 25kg A program liczy i jeżeli jest poniżej 25kg to puszcza normalnie, ale jak waga z zamówienia to ponad 25kg to dostaje się informację że paczka może przewyższać dopuszczalną wagę) Według mnie sytuacja WIN-WIN, sprzedawca wie jaki ma zapas, a program i tak da mu informację jak coś będzie nie tak. No i klasa, plusik w tym miejscu to zbawienie (nie wiem jak go nie zauważyłem). Zrobimy raz, używamy cały czas Okej, mój błąd, ja dodałem w miarach kolejną jednostkę, a nie edytowałem aktualnej (szt.), właśnie poprawiłem i przy zamówieniu sprawdzę czy się podmienia (stawiam ze tak, skoro dostałem rozwiązanie) W takim razie czekam O to to, po prostu mylący był status Także też czekam na to Dzisiaj pojawił mi się inny problem, ale muszę spróbować go wywołać ponownie, bo złożyło się kilka czynników na to, więc założę w razie potrzeby inny wątek. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i jasne odpowiedzi Mega robota ! w końcu zaczyna się robić narzędzie AIO jednego dostawcy
    3 punkty
  26. W końcu skonfigurowałem sobie WzA, jeszcze tylko DPD z umową własną i wszystkie etykiety będą leciały hurtem przez Sello. Piękna sprawa! 😁
    3 punkty
  27. To, w jaki sposób Gratyfikant GT liczył podstawę wynagrodzenia urlopowego, było wcześniej zależne od parametrów. Możliwość wyboru sposobu liczenia była dostępna od wersji 1.18. Domyślną wartością od ponad 5 lat było według daty wypłaty. W istniejących podmiotach do tej pory pozostawiono możliwość wyboru sposobu liczenia, ponieważ to użytkownik odpowiada za ich ustawienie – jeżeli Pani, bądź inny użytkownik mający dostęp do parametrów ustawił w programie nieprawidłowy sposób liczenia, to niestety program liczył nieprawidłowo. Na przyszłość, w kwestii przepisów prawnych zalecam kontakt z odpowiednimi instytucjami, natomiast w kwestii konfiguracji parametrów programu zalecam kontakt z dyplomowanym serwisantem.
    3 punkty
  28. Szanowna Pani Katarzyno, wskazany przez Panią kierunek rozwoju Portalu Insert jest niewątpliwie słuszny, jednak data wprowadzenia rozwiązania jest nie do zaakceptowania. Okres do końca 2023 roku powinien być czasem, kiedy przedstawią nam Państwo swoje narzędzia, tak abyśmy mieli czas na ich przetestowanie i dokonanie świadomego wyboru. W mojej ocenie powinniśmy poznać również warunki korzystania z portalu, takie jak koszt abonamentu, czy też koszt zaimportowania dokumentu do programu. Tak jak zauważyli moi poprzednicy na rynku są już dostępne rozwiązania uwzględniające współpracę z KSeF. Zmiana programu finansowo-księgowego w trakcie roku jest zbyt uciążliwa, w związku z tym najbliższe miesiące będą decydujące dla biur rachunkowych w tym zakresie. Państwa podejście do tematu KSeF skutkuje niepewnością, na którą nasza branża nie może sobie pozwolić, co zapewne doprowadzi do wyboru oferty konkurencyjnych firm. Proszę o uwzględnienie powyższych kwestii oraz możliwie najszybsze przedstawienie szczegółowych informacji dotyczących planowanego rozwiązania. Pozdrawiam
    3 punkty
  29. Fajnie, że pojawiła się koncepcja. Ale terminy wdrożenia to jest jakiś żart. Aktualnie jestem na konferencji dla właścicieli Biur Rachunkowych i są prezeracje innych dostawców oprogramowania. Zobaczymy z którą z konkurencji podpisać współpracę. Niestety jeśli do końca roku tak jak Pani Martyna wskazała nie pojawi się projekt do testów to obawiam się że konkurencja będzie miała przypływ Klientów.
    3 punkty
  30. I tym sposobem po wielu latach zaczynam rozglądać się za nowym oprogramowaniem - jak wiele moich koleżanek i kolegów właścicieli biur rachunkowych. To jest farsa! Wszyscy dostawcy oprogramowania już przygotowali rozwiązania. Poza Insert.
    3 punkty
  31. Przepraszam, ale to jest chyba jakiś żart? Do tego czasu tego typu systemy/bufory powinny już być dawno wdrożone w firmach i biurach rachunkowych. Kto przy zdrowych zmysłach będzie czekał na Państwa produkt do ostatniej chwili (i to pewnie produkt z wieloma błędami jak to ostatnio bywa w Insercie) jak na rynku już są dostępne podobne rozwiązania i z każdym dniem powstają kolejne?
    3 punkty
  32. Panie i Panowie z InsERT, gdy już po 7 latach straciłem nadzieję, wy wrzucacie taką bombę, i jeszcze z gratisem do partii (to było zadanie na następne 7 lat). DZIĘKI, i to bez żadnej szydery. Będę miał roboty na zimę Czekam na wersję, pomęczę pewnie jeszcze temat jak będzie potrzeba i w GUI i Sferycznie
    3 punkty
  33. Witam, poniżej odpowiedzi: 1) kiedy będzie dostępna opcja wystawiania aukcji z SNX Opcja wystawiania ofert będzie dostępna w wersji premierowej 2) kiedy będą pobierane pełne dane aukcji - na dzisiaj widzę że np nie jest dostępna sygnatura Dane ofert w tym sygnatury będzie można pobierać w wersji premierowej 3) czy jest dostępna dokumentacja sfery do SNX Tak, jest dostępna jak w pozostałych produktach NEXO 4) ogólnie kiedy premiera wersji innej niż beta 19.10.2023, czyli pojutrze (jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli) Po więcej informacji zapraszam również na naszą stronę KLIK!
    3 punkty
  34. Mogę zagwarantować, że Bartka wraz z całym zespołem przyjęliśmy z otwartymi ramionami do nexo i zapewniam, że nikt nie jechał w luku bagażowym
    3 punkty
  35. Fajnie, że pojawi się formatowanie komórek! Mam w taki sposób posegregowaną pocztę na gmailu z odpowiednimi kolorami dla poszczególnych etykiet. Bardzo chwalę sobie takie rozwiązanie, będzie to pomocne w czytelniejszym, wzrokowym poruszaniu się w TRANSAKCJACH.
    3 punkty
  36. Dzień dobry, sugestia dodania kolumny ze wskazaną kwotą do widoku e-Sprawozdawczości została zapisana do zrealizowania w przyszłych wersjach programu.
    3 punkty
  37. Oczekiwania wobec programu księgowego są dość proste i te Insert spełnia. Mam świadomość "legislacyjnej powodzi" i cieszę się, że Insert na wszystkie zmiany reaguje dość szybko, doceniam to. Podobnie pozytywnie odbieram reagowanie na zgłaszane usterki, które w tej powodzi się zdarzają. W powyższym poście nie skarżyłam się na część księgową produktów. Jednak skoro firma zdecydowała się na wdrażanie produktu w stylu "ułatwianie pracy biura rachunkowego", to chciałabym korzystać z tej pomocy, nie wspomagając się firmą zewnętrzną. Nie oczekuję też produktów niszowych. Ten temat dotyczy urlopów zgłaszanych przez Portal Pracownika - co najmniej od trzech lat czekam (czekamy?) na funkcję, która pozwalałaby na zatwierdzanie urlopu pracodawcy przed przesłaniem wniosku do biura rachunkowego...
    3 punkty
  38. Dodaje Nabywce i chce aby automatycznie mi sprawdziło, czy dane są zgodne z danymi obecnymi w GUS. Jesli nie to zeby mi poprawił. Lub jak klikam zapisz zeby sprawdzilo czy dane sa aktualne.
    3 punkty
  39. Rozwiązania dotyczące automatycznego naliczania zwrotów, raportów okresowych oraz generowania i pobierania raportów dobowych z urządzeń zostaną wdrożone w wersji 46. Ponadto zostanie wdrożona możliwość określania dokładnej godziny wykonania operacji (np. odbiór sprzedaży).
    3 punkty
  40. Sprawdziliśmy. U nas działa. Na różnych przeglądarkach, nawet na tej najgorszej zdaniem Pana Radomiła
    3 punkty
  41. Dziękujemy za sugestie, mamy zapisane do wdrożenia w jednej z przyszłych wersji, nie jestem jednak jednoznacznie stwierdzić kiedy.
    3 punkty
  42. Chciałabym, żeby dla osób czytających ten wątek było jasne, że InsERT nie zaleca pracy z jakimkolwiek programem z linii nexo na niewspieranych systemach operacyjnych. Tymczasowo da się to jeszcze robić, natomiast od wiosny 2024 nowe wersje nexo nie będą się instalować i uruchamiać na stanowiskach niespełniających wymagań co do wersji systemu operacyjnego i SQL Servera. Informowaliśmy o tym już wcześniej:
    2 punkty
  43. Temat rozwiązałam sama, zsynchronizowałam parametry z serwisu. Temat zamykam.
    2 punkty
  44. nie wierze, w konfiguracji nie dałem nazwiska, teraz poszło
    2 punkty
  45. Nie ma linku w SELLO. Czekamy na możliwość wysyłania bazodanowego NULL (zamiast zapewne jak to robi SELLO) stringu "".
    2 punkty
  46. Zmień Paczka na Koperta Dobrze jest też czasem usunąć paczkę i utworzyć ją od nowa zamiast próbować ciągle wysłać tą samą bo na pewno rozmiary i waga są wysyłane takie jak była konfiguracja w momencie utworzenia paczki w Sello a nie takie jakie podaje się / zmienia w parametrach do wysłania
    2 punkty
  47. Szanowni użytkownicy programów linii InsERT GT! Oddajemy w Wasze ręce to forum z nadzieją, że pozwoli to Państwu na wymianę doświadczeń, pomoże w codziennej pracy i będzie miejscem gdzie można znaleźć odpowiedź na każde pytanie dotyczące programów GT. Zachęcamy również do odwiedzenia strony e-Pomocy technicznej, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
    2 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...